Tiada tajuk

percutian-ke-sabah-blog-karnival-tekun-1-10-640x800

Benda dalam gambar kat atas tu adalah pokok Krismas yang berdiri di Padang Merdeka juga dikenali sebagai Pandai Bandaran, Kota Kinabalu yang terletak sebelahan Dreamtel Hotel. 

Untunglah siapa yang menginap kat Dreamtel sebab pasar malam sempena Krismas 2017 ni terletak kat sebelah hotel tu saja.

Apa yang special masa pasar malam Padang bandaran sempena Krismas 2017 ni? Ada banyak stall yang jual berbagai produk sama ada produk fizikal (seperti barangan cenderamata, kraftangan hasil buatan tempatan, beg, aksesori lelaki, aksesori wanita) juga makanan dalam kategori street food. Ada banyak jenis makanan dan minuman di jual di sini. Ada 307 stalls kesemuanya! Wow1

Pasar malam sempena Krismas 2017 ni dibuka sampai ke waktu tengah malam dan dikawal ketat oleh anggota keselamatan. Ia akan berlansung sehingga Christmas Eve iaitu pada 24 Disember 2017 jam 12 tengah malam. Berikut kami paparkan gambar-gambar pengunjung ke tapak pasar malam tersebut.

percutian-ke-sabah-blog-1-8-640x757
foto oleh @me_karen4280

percutian-ke-sabah-blog-kota-kinabalu-krismas-2017-1-11-640x800
foto oleh @82lovebar

Rajin-rajinlah datang semula ke blog Tempat Menarik Di Sabah untuk entri-entri terkini.

Tempat Menarik Di Sabah

Blog Tempat Menarik Di Sabah merupakan sebuah blog pelancongan memberi informasi terkini mengenai tempat-tempat menarik di Sabah dan aktiviti yang best untuk dilakukan ketika bercuti di Sabah.

4 Ulasan

  1. Besarnya Christmas tree tu! Nampak best jer pasar malam ni

    BalasPadam
  2. ya betul.. dibina sempena Krismas 2017

    BalasPadam
  3. What a huge Christmas tree! I have not been to Sabah for quite a while. Wish I can visit during Christmas and take a photo with this magnificent tree!

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama